Technik administracji
Technik administracji Szkoła Policealna Sokrates
— Na tym kierunku poznasz podstawowe zagadnienia z zakresu prawa administracyjnego, stosowania określonych przepisów w konkretnych sytuacjach administracyjnych. Dowiesz się jak redagować i sporządzać regulaminy, instrukcje, notatki służbowe. Podczas zajęć będziesz przygotowywać projekty umów cywilnoprawnych, aktów normatywnych i administracyjnych właściwych dla urzędu oraz dowiesz się jak należy przechowywać te dokumenty, aby było to zgodne z obowiązującymi przepisami.
— Pokażemy Ci jak należy posługiwać się metodami analizy ekonomicznej i finansowo-księgowej oraz dokumentacją księgową. Dzięki nauce języka obcego w administracji będziesz bez trudu porozumiewać się z przełożonymi lub zagranicznymi klientami w sprawach służbowych. Nauczysz się też profesjonalnego przygotowywania narad, zebrań, konferencji, sesji. Zajęcia praktyczne pozwolą na poznanie obsługi podstawowych sprzętów biurowych, oraz ich wykorzystanie podczas pracy biurowej.
Technik administracji symbol zawodu: 334306
Cykl kształcenia:
2 lata – 4 semestry
Kwalifikacja:
K.1.- Obsługa klienta w jednostkach administracji (EKA.01.)
Egzamin:
Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie odbędzie się pod koniec czwartego semestru
Technik administracji podstawa programowa
— Język angielski w administracji,
— działalność gospodarcza w jednostce organizacyjnej,
— podstawy prawa cywilnego,
— podstawy prawa pracy,
— podstawy prawa administracyjnego,
— podstawy finansów publicznych,
— wykonywanie pracy biurowej,
— postępowanie w administracji.
Nie wymagamy matury
Nauka w weekendy
Brak opłat
2 lata nauki
Gdzie znajdziesz pracę?
Absolwenci znajdą pracę w administracji samorządowej, w jednostkach samorządu terytorialnego, w urzędach powiatowych i gminnych, w urzędach marszałkowskich, w urzędach państwowych, w ZUS-ie, w firmach ubezpieczeniowych, agencjach celnych, urzędach skarbowych, przedsiębiorstwach, organach organizacji społecznych i zakładach usługowych niewymagających innych specjalistycznych kwalifikacji.